„Silna i Sexy – taka pragnie być współczesna kobieta! Nie chuda, nie nadmiernie umięśniona ale też nie wiotka i bezradna. Współczesne kobiety pragną mocy i ta książka podpowie im, jak osiągnąć ten cel. Francuski trening dla zwykłych dziewczyn obala mit, że ciężarki są tylko dla mężczyzn i nie służą subtelnym liniom kobiecego ciała. Aby stać się silną i sexy nie potrzeba nadprzyrodzonych zdolności a jedynie konsekwencji i determinacji. Wiemy, że tego kobietom nie brakuje!
Trening siłowy to idealny sposób na uformowanie sylwetki według indywidualnych potrzeb, pozwalający jednocześnie na spożywanie większej liczby kalorii. Na każdej stronie tej książki trener personalny David Costa przekonuje, że zróżnicowany i odpowiednio dobrany trening siłowy jest Twoim najlepszym sprzymierzeńcem w dążeniu do uzyskania wymarzonej figury.
Po ukończeniu 12-tygodniowego programu możesz liczyć na widoczne zmiany. Będą to: zdrowszy duch, lepsza samoocena, dobra kondycja fizyczna, pełniejszy oddech, kształtne ciało (ale Twoje ciało, a nie uformowane według wydumanego wzorca!) i apetyt na wysiłek.
• Metoda Silna i sexy jest gwarancją skutecznego treningu. Pozwoli Ci zadbać o siebie, zapewnić sobie rozwój, lepiej się odżywiać, a przede wszystkim czerpać pełnymi garściami z życia, ruszać się, śmiać i tryskać energią!
• Ćwicząc metodą Silna i sexy, przejdziesz fizyczną ewolucję: zmienią się wymiary Twojego ciała, wyrzeźbisz sylwetkę, podkreślisz kształty, jednak przede wszystkim będziesz silniejsza mentalnie, polubisz wysiłek fizyczny, wyzwania i pokonywanie granic swoich możliwości. Będziesz z siebie dumna!
• Zerknij do środka i zobacz dlaczego tylko kobiet zaufało tej metodzie.”

 

 *****

„Silna i sexy” to książka stworzona przez trenera personalnego Davida Costę. Tytuł ten jest wyraźnie podzielony na kilka części. Początkowo autor przedstawia między innymi korzyści płynące z wykonywania treningu siłowego oraz opisuje zastosowaną w książce metodę treningów.

W głównej części książki David Costa proponuje 12 tygodniowy plan treningowy. Plan treningów jest szczegółowy i przedstawiony z niezwykłą starannością. Każde ćwiczenie opatrzone jest dokładnym opisem, z którego czytelnik dowiaduje się jak poprawnie przygotować się do ćwiczenia, jak je prawidłowo i bezpiecznie wykonać, oraz jak oddychać. Niekiedy autor podaje inny wariant ćwiczenia, który krótko objaśnia. Niewątpliwie każdy, kto dopiero rozpoczyna swoją przygodę z treningami siłowymi znajdzie w tej publikacji wiele cennych wskazówek i przede wszystkim pozna zasady właściwego wykonywania ćwiczeń. Dodatkowym ułatwieniem, poza pomocnymi opisami ćwiczeń, są fotografie prezentujące odpowiednie ułożenie sylwetki w danym ćwiczeniu.

Warto wspomnieć, że plan treningowy cechuje się odpowiednio dobraną intensywnością. Początkowe zestawy ćwiczeń mają wprowadzić trenującego w rytm ćwiczeń oraz przygotować kolejnych, trudniejszych zadań. Autor na początkowe treningi wybrał treningi angażujące całe ciało. W następnym etapie proponuje treningi HIIT oraz crossfit, wymagające precyzji oraz dużej intensywności oraz pomagające spalić tkankę tłuszczową. Na każdy trening składa się 12 ćwiczeń, które niekoniecznie są nowatorskie, ale wykonywane w odpowiednim zestawieniu idealnie spełnią swoje zadanie. Treningi z pewnością spodobają się zarówno osobom początkującym, jak i średnio zaawansowanym.

Ostatni rozdział książki poświęcony został zdrowemu odżywianiu. Autor stara się przekonać czytelnika do zmiany nawyków żywieniowych. W tej części „Silnej i sexy” odnajdziemy kilka ciekawych przepisów, wraz ze zdjęciem potrawy oraz uwagą autora.

„Silna i sexy” to świetny , niezwykle dopracowany poradnik dotyczący treningów siłowych. Osoby poszukujące wskazówek o tym, jak rozpocząć przygodę z ciężarami, jak poprawnie wykonywać ćwiczenia i jak je urozmaicać z pewnością nie zawiodą się na tym tytule. Gotowy 12 tygodniowy plan treningowy może okazać się idealnym pierwszym krokiem w kierunku treningów siłowych. Dodatkowym atutem książki są cenne uwagi dotyczące zalet płynących z treningu siłowego, ciała oraz poprawienia wydajności treningów. Idealnym zakończeniem „Silnej i sexy” jest zbiór najważniejszych zasad zdrowego odżywiania połączony z kilkoma prostymi i smacznymi przepisami. Polecam zarówno dla osób początkujących, jak i średnio zaawansowanych.

Author

Write A Comment